Annons

studie främjandet

Produkter
(logga in för att koppla)

leppala

Aktiv medlem
Har precis anmält mig till en kurs på studiefrämjandet naturfoto II.
Är det någon som har gått denna kurs och vet om den är bra eller ej.
Kanske någon som gått en annan kurs på studifrämjandet i stockholm
 

royroy

Aktiv medlem
Jag har gått ett antal fotokurser och det jag kan säga är att om kursen är bra beror helt på läraren. Vissa lärare har varit bra fotografer och urusla pedagoger å visevarse. På vissa kurser som jag gått har jag inte lärt mig ett dugg.
Läs lite om naturfotografering.Skapa dig en bild,tänk ut ett par bilder du vill göra sen jobbar utifrån dessa. Var förberedd och var aldrig rädd för fråga. Om du känner dig osäker - bjud på det! Jag lovar att minst hälften av deltagarna är otroligt osäkra över det ena och det andra.

Lycka till och ta för dig! Anders.
 

royroy

Aktiv medlem
royroy skrev:
Jag har gått ett antal fotokurser och det jag kan säga är att om kursen är bra beror helt på läraren. Vissa lärare har varit bra fotografer och urusla pedagoger å visevarsa. På vissa kurser som jag gått har jag inte lärt mig ett dugg.
Läs lite om naturfotografering, skapa dig en bild,tänk ut ett par bilder du vill göra, sen jobbar utifrån dessa. Var förberedd och var aldrig rädd för att fråga. Om du känner dig osäker - bjud på det! Jag lovar att minst hälften av deltagarna är otroligt osäkra över det ena och det andra.

Lycka till och ta för dig! Anders.
 
Senast ändrad:
ANNONS