Annons

Sugen på EF 400/2,8L IS USM till bra pris?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja du, säg det...

Jag vågar inte beställa, men samtidigt får de ju stå sitt kast när de lagt ut till detta pris.
/L

Det är väl inte svårare än att dra iväg ett mail och fråga?

Superduperpris på en superduperglugg...inte mkt att orda om helt enkelt. Stämmer priset och gluggen är felfri - köp!

// Daniel

Ja du, säg det...

Jag vågar inte beställa, men samtidigt får de ju stå sitt kast när de lagt ut till detta pris.
/L

Skulle du resonera likadant om du var på "andra sidan" och gjort ett misstag som privat säljare eller anställd på butiken?

Oavsett det så finns ingen rätt att köpa från ett företag.

Skulle du resonera likadant om du var på "andra sidan" och gjort ett misstag som privat säljare eller anställd på butiken?

Oavsett det så finns ingen rätt att köpa från ett företag.

En rent hypotetisk fråga, men samtidigt finns det många tillfällen i livet då man inte får göra fel.
Detta är väl ett bra exempel.
Jag skulle givetvis inte studsa av glädje om jag gjort detta misstag.
Hur skulle Du resonera själv?

Även om SP reserverar sig för felskrivningar etc på hemsidan ska det bli intressant hur de gör.
Jag antar att köparen har fått ett ordererkännande i mailen där priset framgår.
/L

En rent hypotetisk fråga, men samtidigt finns det många tillfällen i livet då man inte får göra fel.
Detta är väl ett bra exempel.
Jag skulle givetvis inte studsa av glädje om jag gjort detta misstag.
Hur skulle Du resonera själv?

Även om SP reserverar sig för felskrivningar etc på hemsidan ska det bli intressant hur de gör.
Jag antar att köparen har fått ett ordererkännande i mailen där priset framgår.
/L

Jag skulle göra som jag gjort när detta hänt tidigare och skicka ett mail till säljaren så dom kan rätta till priset. Jag tycker inte man ska utnyttja andras misstag.

What goes around comes around, gör mot andra vad du vill att dom ska göra mot dig, etc. Det blir liksom en trevligare värld så, och lättare att leva med sig själv.

Men vi får väl se, det kan ju tänkas att det faktiskt är ett korrekt pris av någon konstig anledning, och då blir någon köpare glad. Eller så får han ett riktigt vrak till objektiv. :)

ANNONS
Götaplatsens Foto