Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Svart Canon 300D
- Trådstartare lagus
- Start datum
alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
Sorry, ledsen att ta den villfarelsen ur dig ;o)
niklasl
Aktiv medlem
Tycker faktiskt att man vant sig vid att se 300D i silver och att svart nu ser lite... ovant ut? Givetvis kan jag ha synpunkter på hur deras industridesigner (miss)lyckats med en viss produkt, men i slutändan är det vad som kommer ur kameran som räknas. Mamiyas nya ZD, t ex, är ju inte direkt vacker, men det är ju lätt att bortse ifrån om bilderna håller hög (teknisk) kvalitet. Fast nu känner jag att vi snart snurrar in i en diskussion om verktygets känslas betydelse för skapandet...
jonwam
Aktiv medlem
Hade 300D kommit i svart någon månad tidigare hade jag troligtvis varit ägare till en sån idag. Men nu kom 20D emellan, så att jag istället fick råd med en lätt begagnad 10D...
Lite skumt dock att den svarta 300D kommer att säljas i kit med 18-55 USM, medan 20D inte har USM-objektivet i sitt kit. Någon som förstår den skillnaden?
/Johan
Lite skumt dock att den svarta 300D kommer att säljas i kit med 18-55 USM, medan 20D inte har USM-objektivet i sitt kit. Någon som förstår den skillnaden?
/Johan
Bengt-Arne
Aktiv medlem
Jag tror inte det blir en storsäljare, kommer i senaste laget. Måste vara bättre att köpa en begagnade 10D.
sjohan
Aktiv medlem
RolandM skrev:
Svart ser kriminnellt ut. Den stora fördelenmed silverfärgen på kameran är att den reflekterar in ljus i modellens ansikte och lättar upp skuggor på detta vis vid motljusfotografering. Väntar på en vit kamera.
Det skulle komma motljusskydd i lite mer paraplyliknande form