weru
Aktiv medlem
Köpt ny dator Windows 11 och köpt till Microsoft 365 personal. Nu har det uppkommit ett rött kryss på One Drive ikonen att det är synkroniserings-problem. När man klickar på krysset kommer det upp ett meddelande att det är synkroniserings-problem i Adobe Lightroom classic och Adobe creative cloud ink. Ingen åtkomstbehörighet till objektet.
Vid kontakt med Microsoft Onedrive fick jag svar att felet beror på att LNK filer inte synkroniseras med Onedrive. De föreslår att man går till OneDrive-mappen på datorn och tar bort Adobe Creative Cloud LNK och Adobe Lightroom Classic från OneDrive-mappen.
Vad händer då med mina bildfiler i LRC katalog och bilbliotek?

Vid kontakt med Microsoft Onedrive fick jag svar att felet beror på att LNK filer inte synkroniseras med Onedrive. De föreslår att man går till OneDrive-mappen på datorn och tar bort Adobe Creative Cloud LNK och Adobe Lightroom Classic från OneDrive-mappen.
Vad händer då med mina bildfiler i LRC katalog och bilbliotek?







