Annons

Tänkte skaffa fotoskrivare

Produkter
(logga in för att koppla)

Thengil

Ny medlem
Som sagt i rubriken tänkte jag skaffa en fotoskrivare. Jag tycker det är alldeles för bökigt att skicka bilder till labbet, och dessutom är jag på tok för otålig för det.

Är det någon som har kommentar på canons PIXMA ip8500?

Bra alternativ, kostnader per A4 ungefär, och exakt när leveransstart kommer ske(enl. canons hemsida okt.)?

Som jag förstått det är Canon lite av en föregångare när det gäller pris/bild för fotoskrivare, rätta mig om jag är ute och cyklar.

Plåtar med en 300d ifall det har någon betydelse ;)
Axel

Jag kan inte säga något om just den modellen mer än att den verkar väldigt intressant!
Jag köpte dock en Canon S900 som var toppmodell för två år sedan och har varit mycket nöjd. Den skriver ut snabbt med hög kvalitét och dess 6 separata färgpatroner håller ekonomin på en bra nivå.
Så min erfarenhet av denna skrivare har bara varit positiv och de senaste modellerna lär inte vara sämre.
Dessutom är den riktigt snygg för att vara skrivare.

/D

Fotoskrivare

Jag har Canons i865 och är väldigt nöjd med den. Jag jobbar mycket med grafisk produktion så ja gövervägde en A3-skrivare, men det blev den här pga att den skriver utfallande A4. Det har jag inte ångrat. Den skriver ut vädigt bra fotografier tack vare sin bläckhantering.

ANNONS
Götaplatsens Foto