Annons

Tävling (banner och avatar för bilfoto)

Produkter
(logga in för att koppla)

Sebee

Aktiv medlem
Tävlingen går ut på att NI ska designa en ny banner för våran bilfotogrupp, den kommer sedan synas för alla på fotosidan. Ni får även göra en avatar om ni vill. Vi kommer ha en omröstning om det hela här när tiden för deadlinen är slut. En vinnare för bannern och en vinnare för avataren, eller en och samma vinnare för båda - vem vet?

Vinsten blir äran att få ha sin bild uppe och synlig för alla, samt en glass (i sommar såklart!).

Ni skickar bidragen till mig på min mail (epicdesign@live.se).

Banner: 400x40pixlar
Avatar: 60x60pixlar

En valfri text (ja ni ser hur dom har gjort i dom andra poolerna) och gärna något bilinspirerat så man ser vad poolen handlar om, men det är inget måste! Ni har händerna fria, jag litar på er.

Deadline är den 25e januari, så ni har 2 veckor på er! JAG publicerar alla bidrag när dom är inne så får ni rösta fram vinnaren..
 

Sebee

Aktiv medlem
Max ett bidrag per banner/avatar eller är det fritt fram? :)
Okej, jag ångrar mig.. eftersom jag fått 2 mail redan med flertalet banners i så kan vi köra på 3 banners och 3 avatars var som maxantal!

Det blir svårt att rösta om vi har för många! Lägg hellre tiden på en fin, än 3 halvdana.. Dock är dom jag redan fått in väldigt fina!

Jag har fått in från:
Andreas Varro
Mikael Sundberg

Om ni skickar in fler än 3 banners och 3 avatars så kommer jag ta ut dom jag själv tycker är snyggast så det blir just 3 st.
 

MSLink

Aktiv medlem
Hoppas att det kommer in fler bidrag! Kom igen!
Fler bidrag = mer roligare att köra omröstningen sen.
 

Sebee

Aktiv medlem
Kom igen nu! Några dagar kvar, jag vill ha in fler bidrag! Dom jag har fått in är jättefina, men det vore kul med fler inför omröstningen.. =)

/Sebastian
 

Sebee

Aktiv medlem
Imorgon är sista dagen för att lämna in bidrag, ni som inte gjort något - ställ upp nu! =) Vi vill ha fler att rösta på..
 
ANNONS