Annons

Tamron 17-50 mm

Produkter
(logga in för att koppla)

Golden

Medlem
Hejsan allesammns!

Jag har äntligen fått min systemkamera, en D80 blev det. Måste passa på att tacka alla hjälpsamma fotografer här på fotosidan.

Jag sökte väldigt mycket information här på fotosidan, det är jättebra hjälp för oss nybörjare. Inte lätt att veta vad som är bra eller dåligt...

Jag beställde från Scandinavian Photo, i beställningen låg ett tamron 17-50 mm, och det var ju inte bara att beställa och så kom sakerna fram! Det var väldigt lång leveranstid, men det var det värt! Jag är helnöjd, fast jag har ju inte så mkt att jämföra med.
Inte roligt att byta objektiv när det tog så lång tid att bestämma sig för ett, så jag började ringa runt som en galning för att hitta ett snabbare. Och det gav resultat, fann en butik (fotokungen) som hade objektivet hemma.

Många skriver att det är kasst vid vidvinkel, men som nybörjare är det inget jag tänkt på.

Ni som funderar på att köpa det, bara att beställa :)... Jag har inte så många bilder i mitt galleri ännu, ifall ni velat kolla kvaliten... men det kommer snart.

Klick klick
Mvh Benny

ANNONS
Götaplatsens Foto