Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tamron 28-200 f/3.8-5.6 XR

Produkter
(logga in för att koppla)

Falcon

Aktiv medlem
Hejsvejs !
Är det någon härute som provat eller kanske nyligen köpt detta objektiv måntro ? I juli numret av Practial Photography får den lysande recensioner samt utses som klar vinnare i sin klass mot sina konkurenter Sigma/Canon/Nikon/Tokina. Bra sugen faktiskt att köpa mig ett nytt exemplar inför den stundande USA resan. Men det vore bra roligt att höra andras egna åsikter och kanske egna upplevelser av detta "All-in-one" ojektiv.

Mvh

//H

Så vitt jag kan utläsa av länkarna och testresultatet pratar du om helt fel objektiv. Testlänken är på den gamla generationens Tamron objektiv samt 28-300 vilket inte är intressant. Frågade om 28-200 samt nya versionen... Vet mycket väl om sökfunktionen även fast jag må vara nybörjare.

//H

Haha.. trött? jag? ne... sory bout that.

Btw.. Menade inget illa när jag hintade om sökfunktionen. Det är bara en fantastisk liten sak att använda.

ANNONS
Götaplatsens Foto