Annons

Tidningen Fotos recension av Sony Cyber-shot DSC-P200

Produkter
(logga in för att koppla)

dropkick

Aktiv medlem
Jag missade tyvärr att köpa det numret som denna recension var med i (5/05). Så finns det någon som har lust att berätta vilka kommentarer och betyg på bildkvalitet, hantering osv som denna kamera fick?

Ja, där har jag kollat. Riktigt utförliga recensioner. Men jag håller även på att kika lite på Fotos mer kortfattade recensioner av olika kameror. Så jag vill fortfarande veta vad dom skrev. Framför allt vilket betyg den fick på bildkvalitet.

foto:s tidigare nr. finns att beställa.
Tel 042-17 38 00
Eller så tittar du på bibblan, din bibbla slänger väl inte tidningarna?

Med reservation för att jag drar detta ur minnet (kollade på den recensionen häromdagen), men den fick bra betyg, 4 tror jag och ansågs dessutom prisvärd. Den verkar likvärdig med Canon ixus 700, startsnabb, snabbt avtryck.

Bibblan har jag inte tänkt på. Men det är ju möjligt att dom har tidningen. Får kanske gå och kolla där då.

Jo, jag har sett i senare nummer att dom rekommenderar kameran. Men det vore även intressant att se vad dom skrev och vilka betyg de olika delarna fick.

Men som sagt... Kanske får göra ett besök på bibblan (det första på ca 10 år) någon dag.

ANNONS
Götaplatsens Foto