Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

tillbehörsrabbater på 20D och 350D

Produkter
(logga in för att koppla)
Trevligt,

synd bara att inget av objektiven var något som skall ned i min kameraväska inom överskådlig framtid (& blixten ligger där redan). :-(

Jag fick en kod med min 350D som man skulle använda och regga sig på en sida så fick man ett 256mb sandisc compact flash kort. Så det bör dimpa ner ett sånt med posten någon gång ganska snart.

Det bör nämnas att du måste ha köpt din 20D eller 350D inom perioden för kampanjen. Rabatthäftet ligger med i kameralådan.

Hittar inte heller något om inköpsdatumet på kameran.. Har beställt ett häfte nu eftersom jag "tappat bort" mitt.. :)

Perfekt för mig i alla fall som går i inköpsplaner på 2 av objektiven som finns med och har åt MR-14EX ett tag..

Däremot så hittar jag inte den här?
3. Fyll i anmälningsblanketten som finns på vår webbplats www.canonextrapromotion.com

Åtminstone jag hittar inget krav på att också kameraköpet måste vara gjort inom kampanjperioden och längst ner på FAQ-sidan kan man beställa ett nytt häfte om man saknar det.
http://www.canonextrapromotion.com/faq.aspx
Det gjorde inte jag heller så jag ringde Canon och frågade hur det låg till, det är även andra i forumet som har gjort. Och svaret var att rabatten gäller för de kameror som har kupongerna med i paketet, alltså de som levereras inom tiden för kampanjen. Det kan hända att man slinker igenom om man beställt en kupong via nätet, men det blir nog att räkna med att det inte är 100%-igt.

Idag trillade mitt "borttappade" rabatthäfte ner i brevlådan.. Så nu är det bara att beställa sakerna. :) Fin liten sak på svenska som var skickad från Irland.

Jag fick också mitt häfte idag, tur att man precis köpte ett 10-22 då... ;)

Trist bara att jag köpte min 580EX för några månader sen.

Jag fick mitt häfte igår. Det står ju inte ett ord om att kvittot som är med måste komma från sverige..

Vad tror ni om prylar som är köpta utomlands?

Tänkte på en sak. Jag får ju tillbaka lite pengar för min blixt. Men om man köper någon av objektiven innan sista december i år, kan man få pengar för de också, eller gäller det bara en kupong, eller ett tillfälle?

Du får lösa in samtliga checkar i häftet om du vill.

"7. Endast ett värdecheckhäfte kan lösas in per person eller hushåll."

Cerwinski skrev:
Jag fick mitt häfte igår. Det står ju inte ett ord om att kvittot som är med måste komma från sverige..

Vad tror ni om prylar som är köpta utomlands?

Läs ordentligt, så ser du. Produkterna måste vara inköpta i något av de land som kampanjen är giltig i. Så du kan inte köpa från t.ex. USA.

Jeppe skrev:
Läs ordentligt, så ser du. Produkterna måste vara inköpta i något av de land som kampanjen är giltig i. Så du kan inte köpa från t.ex. USA.

Jepp(e)...:)...det stämmer...man behöver dessutom inte ha köpt någon kamera under denna tiden för att få rabatt.

[Edit]
Har själv beställt (och fått det) mitt rabatthäfte genom nätet och även kollat med Canon...svaret: bara att köpa...:)

Damocles skrev:
Och svaret var att rabatten gäller för de kameror som har kupongerna med i paketet, alltså de som levereras inom tiden för kampanjen.
Canon Sverige har nu en och en halv månad in i kampanjen backat och lagt ut information som inte begränsar erbjudandet till 20D och 350D inköpta under kampanjperioden:
http://www.canon.se/you_connect/may2005/cashback

Fånigt nog begränsar man det fortfarande till vissa modeller men den som läser reglerna inser snabbt att det egentligen inte finns några kopplingar alls till kamerainnehavet.

Läste det ja!

Jag antar att det var för att de hade missat att skriva in det i reglerna, och inte har skrivit in att man ska skicka kvittor till kameran, så vad ska de göra. Jag menar, det är inte ju ändå bara ett gäng 20D ägare som det gäller, inte så många med tanke på att 85% av all försäljning är av 300D/350D. Men bra att de har backat och skrivit in det iaf.

ANNONS
Götaplatsens Foto