Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips om 20 tums TFT?

Produkter
(logga in för att koppla)

MagnusG

Aktiv medlem
Tänkte se ifall någon har några tips/erfarenheter? Är i tankarna till ett nyköp med siktet inställt på en stor och platt skärm.
Självklart ska den användas för bildbehandling.

Varför inte kolla in senaste, eller näst senaste kanske, numret av Mikrodatorn. Där testar man en knippe 20" TFTer. Ett 20 tums ekipage!, inte ens Bruno klår det!!

Om du känner att du inte vill betala allt för hemska summor, men ändo få en riktigt grym skärm, och framförallt 21,3! så kika in denna.

"Samsung, 21# LCD SyncMaster 213T Silver - Rek 1600x1200, Digital"
Finns hos specitek för 9615:- inkl moms.

Specitek

Jag har en sån och är mycket nöjd med den. Speciellt till bildbehandling och grafiskt arbete. Det är en 25ms platta med fullt 16.7milj färgstöd. Absolut bland dom bästa i prisklassen med 21,3tumm dessutom.

Mer info kan du se hos
Samsung

Jag funderar starkt på en till brevid! :)

Tack för alla tips, det som det lutar åt är nämnda samsung eller sony, men jag ska fortsätta kolla runt lite.. Tack för allt sålänge!

håller med! :) grattis till en kanonskärm, den är grym.

Ett tips är att använda DVI ingången,, den ger mycket bättre bild, fast det kanske du redan gör.

ANNONS
Götaplatsens Foto