Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips om Värmlänska fotografer?

Produkter
(logga in för att koppla)

lotelo

Aktiv medlem
Jag har sedan i somras sökt jobb inom alla möjliga områden men som känt så är bristen på arbeten rätt stor. Nu tänkte jag skicka ut en förfrågan om lärlingsplats till några fotografer i länet och har rotat runt en hel del på webben och gula sidorna. Tyvärr hittar jag lite få matchningar i Karlstadstrakten och undrar därför om det finns någon här med lite tips på Värmländska fotografer.
Mvh Lotta

Jan Schytzer på Hammarö är naturfotograf och en /N. Kolla med honom! Ring och fråga fotograferna på NWT och VF också.
Du är väl med i Karlstads nya fotoklubb?! Annars finns det ju en anna bra klubb i Kristinehamn.
Lansera dig själv annars!
/Thomas

Christer Höglund kan du ju kolla med.

Testa Öyvind Lund också, han kanske kan ha nåt tips om han inte har behovet själv. Öyvind är mycket trevlig. Fotade bland annat lite för Newz när jag jobbade där...

/Henke

Tack så jättemycket för era tips. Tyvärr har jag redan fått ett nej av Christer Höglund och Öyvind Lund är ju på samma företag. Men jag SKA ha tag i en plats så det blir till att fortsätta söka.
Mvh Lotta

ANNONS
Götaplatsens Foto