Diver69
Aktiv medlem
datorn utan att behöva "föra över bilderna" eller ta ut minnet på en Sony A100.
Hej,
SKulle i stora drag vilja ta en bild och direkt efter se den i datorn, för att i sekunden efter ta en bild igen.........
LCD displayen säger ju väldigt lite hur bilden blir. Ibalnd blir man glatt överaskad när bilden kommer in i datorn!
Bilderna skall alltså "poppa" upp allteftersom på skärmen som jag knäpper!
Är dett amöjligt?
Har sökt lite men bara hittat en tråd om detta och det gällde en Canon + att vissa missuppfattader författaren vad hon ville!
Hej,
SKulle i stora drag vilja ta en bild och direkt efter se den i datorn, för att i sekunden efter ta en bild igen.........
LCD displayen säger ju väldigt lite hur bilden blir. Ibalnd blir man glatt överaskad när bilden kommer in i datorn!
Bilderna skall alltså "poppa" upp allteftersom på skärmen som jag knäpper!
Är dett amöjligt?
Har sökt lite men bara hittat en tråd om detta och det gällde en Canon + att vissa missuppfattader författaren vad hon ville!




