Annons

Tjärvande Sigma 70-210 glugg

Produkter
(logga in för att koppla)

BiWa

Ny medlem
Hej! Jag är ny i detta Forum och skulle behöva hjälp, det är så att jag efer en lång tids användning av Canon EOS analog nu har skaffat en EOS 400D och skulle använda min Sigma 70-210 glugg.
den fungerar klanderfritt i rumsvärme MEN ute vid sisådär + 5 grader så vill den inte vara med (får error99)i displayen,trodligen så tjärvar det någonstans, Kan det löna sig att lämna in den på service eller har någon tips på självhjälp. PS bor 3 mil utanför Stockholm . Ds Vore bra om det fanns nära hjälp.
MVH Billy
 
ANNONS
Götaplatsens Foto