Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Träffa Anton Corbijn, vill du med ???

Produkter
(logga in för att koppla)

Nw2

Avslutat medlemskap
Den 25 Augusti dvs i morgon Söndag öppnar en utställning i Kristianstad i Skåne ( Jippi !!!)
med Anton Corbijns bilder.Han kommer själv medverka där och desutom upträder Neneh och Eagle Eye Cherry.

Utöver detta kommer Kermodei och Orelle från Fotosidan vara där !!!!

Platsen är Regionmuseet i Kristianstad med start kl 15.00

Konserten är på Stora Torg i K-stad med start kl 14.00

Är det några från fotosidan som kommer ?

//// Niklas
 

Nw2

Avslutat medlemskap
Läs mer !!!

http://www.regionmuseet.m.se

Där finner ni all info om det hela .

Vi ses där, eller som Amerikanarna säger:

Be there or be fyrkantig !!!!


/////// NIKLAS
 

Jöörgen

Guest
Det är utställningen Mortals som kommer dit direkt från Øksnehallen i Köpendanmark. Det är en stor utställning och jag kan nog rekommendera två korta besök snarare än att försöka se allt på en gång. För mig som är uppväxt med Corbijns bilder och musiken som han fotograferar så är det en fantastisk utställning.

När det sedan gäller Corbijn så är han en riktigt sympatisk herre. Det brukar inte vara svårt att byta några ord med honom men han får mycket uppmärksamhet så räkna inte med några längre dialoger...

Om jag ska dit?? Det är inte helt omöjligt...
 

mipert

Aktiv medlem
Ska alla dit på söndag?

Jag har ett jobb då så jag tänkte åka upp någon annan helg, skulle vara trevligt med sällskap i bilen. Vet ej när.
 
MIPERT: Jag kanske kan hänga med nästa helg, jag fick precis ett oplanerat besök från en polare ifrån London, tror inte han är intresserad av fotoutställningar. Han kommer ikväll och åker på Lördag morgon.
 

Jöörgen

Guest
hmmm -- jag ska ändå till Kristianstad nästa helg (släkten kallar) så jag har ännu inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra. När jag dessutom redan sett utställning (och många av bilderna kommer från tidigare utställningar som jag också sett) så känns det inte lika prioriterat. Speciellt när jag inte vet hur morgondagen blir med tanke på kvällens kräftskiva.
 

Jöörgen

Guest
Visst men min nästa helg kommer att kretsa kring släkten. Det går kanske att planera in lite ledig tid.... vi får se.
 
ANNONS