Annons

Träffas i Stockholm för att äta och ha kul?

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Hallå!

Jag tänkte höra mig för om ni medlemmar i Stockholm (och även andra om ni vill) är intresserade av att träffas på någon hyfsat billig centralt belägen restaurang för att käka, snacka och ha kul tillsammans.

Varför då?
- vi ser hur vi ser ut,
- vi lär känna varandra bättre under trivsamma former,
- vi kan komma överens om gemensamma fotoutflykter.
- vi kan snacka om vårt gemensamma intresse
(Det kommer även att vara tillåtet att tala om annat)

Tid: Onsdag den 9 oktober kl 19.00
Plats: Restaurang centralt i Stockholm, jag återkommer.

Om du är intresserad av att hänga med ut ber jag dig meddela detta här i forumet senast fredag den 4 oktober så skall jag - om vi blir fler än 5 st - boka bord på nått lämpligt ställe.

Tipsa gärna om lämplig restaurang!
 
Orättvist att jag inte bor i El Stockholmo. Men jag är där titt som tätt, så jag kanske kan tajma in det.
 
Himla kul ide', men Onsdag är en dålig dag för mig. Åker jag 20 mil vill jag nog natta över i stan och vara ledig dagen efter...
En Fredag eller Lördag skulle passa mig mycket bättre.
 
Linmajon skrev:
Himla kul ide', men Onsdag är en dålig dag för mig. Åker jag 20 mil vill jag nog natta över i stan och vara ledig dagen efter...
En Fredag eller Lördag skulle passa mig mycket bättre.

För mig är det ok med vilken dag som helst. Kanske fler som kan komma om vi byter till en fre eller lör?
 
ansa45 skrev:
Trevligt, Jag är gärna med.

Förslag på restaurang är Caliente på Kungsholmen, en trevligt liten tapasrestaurang som inte är dyr.

http://www.alltomstockholm.tv4.se/E/V/STOSE/0004/38/97/

//anna

Oj oj! När jag läser den menyn vattnas det i munnen. Ser ut som jag skulle kunna klara mig undan med mina födoämnesallergier också. Inget fiskställe helst, för då får jag ta en pizza nån annan stans innan. ;D
 
Bra initiativ. Man Caliente ...
... De fick nerslag av hälsomyndigheterna nyligen. Bl a förvarades kött i dryg rumstemperatur.
 
ANNONS