nifo
Avslutat medlemskap
Hej!
Har en liten Ixus 70 med ett 1Gb minneskort. Hade varit och gjort lite kul plåtningar för en god vän som skulle vara med i idol + filmat lite minnesvärda saker. Nu står det plötsligt att det är *fel i minneskort* och jag vare sig se de gamla korten och filmerna eller ta nya kort (har inte provat det sista, men det kommer upp info). När jag ska kolla står det bara "ingen bild".
Vad sjutton har hänt? Kan jag få tillbaks materialet? Är kameran den stora boven som pajjat kortet eller är det kortet som fått sig en knäpp? Kortet är formatterat i DEN kameran och har funkat bra tidigare... Det händer inget heller när jag kopplar kameran till datorn..finns liksom inga bilder att hämta. =(
Mvh
Fredrik
Har en liten Ixus 70 med ett 1Gb minneskort. Hade varit och gjort lite kul plåtningar för en god vän som skulle vara med i idol + filmat lite minnesvärda saker. Nu står det plötsligt att det är *fel i minneskort* och jag vare sig se de gamla korten och filmerna eller ta nya kort (har inte provat det sista, men det kommer upp info). När jag ska kolla står det bara "ingen bild".
Vad sjutton har hänt? Kan jag få tillbaks materialet? Är kameran den stora boven som pajjat kortet eller är det kortet som fått sig en knäpp? Kortet är formatterat i DEN kameran och har funkat bra tidigare... Det händer inget heller när jag kopplar kameran till datorn..finns liksom inga bilder att hämta. =(
Mvh
Fredrik





