Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ups lr inte!?

Produkter
(logga in för att koppla)

Nicklas84

Medlem
Hej glatt fölk!:)

Jag har funderingar på att försöka använda de 2 softboxar "nått sett från cyberphoto för 5k" som vi har på jobbet för utomhusbruk och som rubriken säger!
Har planer på att införskaffa mig en ups denna lönen för ca1400:-.
Har läst här på forumet att det funkar finfint om man inte har belysning på endast blixtrar. Men en annan sa te mi att skaffa mindre enkla blixtrar mottagare/stativ å då kostar det ju multum då jag redan har blixtrar. Nån som har nått å invända?? Det jag kommer att fota är lite porträtt å bilfoto!

Senast ändrad:
Hej glatt fölk!:)

Jag har funderingar på att försöka använda de 2 softboxar "nått sett från cyberphoto för 5k" som vi har på jobbet för utomhusbruk och som rubriken säger!
Har planer på att införskaffa mig en ups denna lönen för ca1400:-.
Har läst här på forumet att det funkar finfint om man inte har belysning på endast blixtrar. Men en annan sa te mi att skaffa mindre enkla blixtrar mottagare/stativ å då kostar det ju multum då jag redan har blixtrar. Nån som har nått å invända?? Det jag kommer att fota är lite porträtt å bilfoto!

det verkar faktiskt vara en chansning med dessa UPS, finns en tråd.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?t=71403

ANNONS
Götaplatsens Foto