Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utmaning - Borås

Produkter
(logga in för att koppla)

Bluedude

Aktiv medlem
Har följt dom andra trådarna på foumet med spänning och glädje. Dock har platserna varit för långt borta för att jag skulle kunnat delta. Väljer därför att starta en med lokal anknytning och hoppas att ni som finns i närheten hakar på.

Utmaning Borås

Leta upp platsen och ta en bild från liknande vinkel. Den som först postar en bild från rätt plats startar nästa utmaning.

Hittas inte platsen inom två veckor(med bild), lägger den som senast hade rätt upp en ny bild.

Första bilden:
(börjar med en bild som jag tror är lätt för att, förhoppningsvis, få igång tråden)
 

Bilagor

Bluedude

Aktiv medlem
Årstiden behäver ju inte vara den samma. Utan det intressanta är att ta en bild från ungefär samma plats med ungefär liknande motiv. Annars blir det en lång väntan.... he he he
 

Bluedude

Aktiv medlem
Hade hoppats på bättre gensvar med tanke på att Borås är hyffsat stort och det finns många fotointresserade här. Får väll återkomma senare idag med en ny bild...
 

Bluedude

Aktiv medlem
Vi kör en ny bild i utmaningen och hoppas på att responsen skall bli lite bättre. Väljer ett relativt lätt mål så att många skall kunna hitta stället. Vem kommer först? Du?
 

Bilagor

LittleCurious

Aktiv medlem
Jag var ju i Borås idag, vilket jag inte är så ofta nuförtiden. Med tanke på hur länge den andra bilden låg ute, så skulle jag nog hunnit göra slut på filmen, framkalla och scanna innan någon annan lagt upp liknande bild! ;)

Kul initiativ i allafall! Får hålla koll på tråden nästa gång jag besöker staden...
 

Bluedude

Aktiv medlem
verkar vara svårt att få igång en utmaning i Borås. Vet inte vad det kan bero på eftersom det finns många fotointresserade i trakterna.

Gör en liten påminnelse om hur det går till och hoppas på det bästa...

****

Utmaning Borås

Leta upp platsen och ta en bild från liknande vinkel. Den som först postar en bild från rätt plats startar nästa utmaning.

Hittas inte platsen inom två veckor(med bild), lägger den som senast hade rätt upp en ny bild.

****

Senaste bilden är den utmaning som gäller för tillfället.
 

Bluedude

Aktiv medlem
Underbart, nu börjar det hända saker. Tror jag vet var prickarna finns. Skall ge mig ut med kameran i morgon...
 

Bluedude

Aktiv medlem
Jag tog min bild lite mer framifrån men det syns att det är rätt ställe... Ny bild kommer om en liten stund.
 

Bilagor

Bluedude

Aktiv medlem
jag har inte hunnit ge mig ut å leta pga övertid på jobbet. men tänkte ta en promenad i morgon. har nog lite pejl på läget var jag skall börja leta i alla fall...
 
ANNONS