Annons

Väska för kamera + laptop

Produkter
(logga in för att koppla)

poller

Medlem
Hej,

Jag är på jakt efter en väska (läs: ryggsäck) med plats för laptop (14") och kamera med några extra objektiv och blixtar.

Det verkar vara näst intill omöjligt att hitta till ett vettigt pris. Alla tips uppskattas.

Om du inte vill lägga så pass som 1500 finns ju Lowepro ComuTrekker AW, jag vet faktis inte vad plus varianten innebär, mer än att den kosatar en hel del till. I alla fall så går en Lowepro ComuTrekker AW lös på ca. 800. Du kan kolla på www.cambags.com, en bra sida med recensioner på diverse kameraväskor, även bilder när väskorna är packade med prylar.

Zotamedu skrev:
Om man ser dom brevid varandra så är det rätt stor skillnad.

Okej ska ta och kolla på det, själv är på G att köpa en CompuTrekker, tror den räcker i storlek för mig (icke "plus" modellen då). Det verkar vara som en bra väska!

Albwah skrev:
okej ska ta och kolla på det, själv är på G att köpa en CompuTrekker, tror den räcker i storlek för mig (icke "plus" modellen).
Det är en bra ryggsäck. Jag hade själv köpt den om min dator hade varit 14" istället för 15.4". Den fick nästan plats. Vill minnas att plus versionen rymmer en 17" laptop men den var för stor för mig så fick nöja mig med en väska utan plats för datorn.

Zotamedu skrev:
Det är en bra ryggsäck. Jag hade själv köpt den om min dator hade varit 14" istället för 15.4". Den fick nästan plats. Vill minnas att plus versionen rymmer en 17" laptop men den var för stor för mig så fick nöja mig med en väska utan plats för datorn.

Själv har jag en 15.4" laptop, hoppas den går ner då, när jag mätte så såg det ut att stämma i alla fall. Annars är det inte hela världen om inte min nuvarande dator går ner, förmodligen blir det en mac book snart, som är mindre :)

Albwah skrev:
Själv har jag en 15.4" laptop, hoppas den går ner då, när jag mätte så såg det ut att stämma i alla fall. Annars är det inte hela världen om inte min nuvarande dator går ner, förmodligen blir det en mac book snart, som är mindre :)
15.4" går INTE ner i en Computrekker. Du måste ha plus modellen som rymmer en 17" dator.

Någon som vet om jag kan få i min D70s MED batterigrepp monterat på kameran i någon av dom väskorna (computrekker plus eller inte plus) ... ?

Tack

Erik

ANNONS
Götaplatsens Foto