Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad är det för fel på att ladda upp bilder nu?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jaha nu är det dags igen! Det går inte att ladda upp en bild till sina album och som jag ville ha med på utmaningen! Vad är problemet? Jag har skickat förfrågan och meddelande om detta men får inget svar!?

Men hallå vad är det för fel nu igen? Nu går det inte igen att ladda upp bild som jag vill ha med i veckans utmaning! HJÄLP! :mad:

Det går att göra det via mobilen men det är för krångligt när man har artros i sina händer och för smått att se. Nu lyckades jag men så här får det inte vara! Jag vill kunna ladda upp bilder och göra det via min stationära dator som nu har Windows 11 och är rensad på allt som man alltid säger ska rensas. MEN det är ALLTID nåt problem med FOTOsidan! Och dessa rutor med Hoppsan det blev något fel och sidan kan inte nås eller vad det nu står! Börjar lacka ur!:mad:

ANNONS
Götaplatsens Foto