Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad har Start -> Om Fotosidan tagit vägen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag skickades i och för sig inte till sidfoten, men när jag skrollade ner dit fann jag mest kontaktinfo o.d. OK, det fanns ett FAQ också.

Men jag tänkte mera på sådant som lite historik om fotosidans tillkomst och utveckling, hur många användare det finns etc.

PS Nu när jag provar igen så skickas jag plötsligt ner till sidfoten.
.

Jag har också reagerat på detta - mycket förvirrande. Jag tycker "om fotosidan" borde leda till en egen sidan.

Där borde även stå hur man kan kontakta redaktionen med nyhetstips, har letat som en tok men inte hittat det någonstans.

Det har jag också gjort utan att heller lyckas.

Till slut började jag skicka nyhetstips direkt till Magnus Fröderberg, och frågade om det var till honom eller till någon annat ställe som jag skulle skicka tipsen. Men jag fick aldrig något svar på just detta, så de har kanske inte tänkt på saken...
.

AFJ, absolut. Jag vill inte bli skickad till en intetsägande sidfot med enbart kameral information, jag vill bli skickad till en någorlunda fyllig sida med innehåll i stil med vad "Om oss"-sidan vanligen brukar innehålla på de flesta andra sajter på nätet.
.

ANNONS
Götaplatsens Foto