Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

vad kostar Photoshop CS

Produkter
(logga in för att koppla)
Fundera på om du verkligen behöver Photoshop CS. Man kommer väldigt långt med PS Elements, särskilt med version 3.0 som kommer om ett tag. Den kostar en dryg tusenlapp.

MVH
Lars

Köpte PS i USA. Betalade 299 Dollar. I och för sig var det Student edition. Har dock för mig att de tar 599 Dollar för icke studenter.

/David

Tycker den punkten borde läggas till i reglerna. Fildelningssidor finns det redan tillräckligt med, och vill man ha tag i den informationen kan man fixa det via andra sidor än fotosidan. Tycker inte det är svårare än så...

I mitt inlägg som censurerades handlade det inte om uppmuntran till piratkopiering. Min fundering var om inte Adobe mer eller mindre uppmuntrade till sånt med sin stolliga prissättning.

Censur? Citat forumregler "Att uppmana andra till brott (tex piratkopiering eller skattebrott) är inte heller tillåtet."

Bara att välja om man accepterar medlemsskap eller inte.

Jag har inte en aning om vad som plockades bort. Mitt inlägg var bara min egen ståndpunkt i det hela, om det var så att någon kände sig kritiserad =)

Det finns redan i reglerna:
" Att uppmana andra till brott (tex piratkopiering eller skattebrott) är inte heller tillåtet."

Det finns en del trådar redan om Adobes priser etc om ni känner för att debattera det vidare.

Ang lagskyddad yttrandefrihet så finns ingen sådan på Fotosidan, vi lyder under andra lagar.

barret skrev:
Tja, censur och yttrandefrihet m.m. funderar jag på...
Detta har inget med yttrandefrihet att göra. Du får säga (nästan *) vad du vill, men jag kan inte se att Fotosidan någonsin skulle ha någon laglig skyldighet att tillhandahålla medel för att göra detta. Då får man väl sätta upp ett eget forum om man inte tycker om reglerna. Det är till och med så att Fotosidan inte kan svära sig helt fri från allt ansvar över det publicerade materialet. Mer intressant information finns på http://www.legalahandboken.netuniversity.se/lagar/e_anslagstavlor/index.html.

(* = nästan, för vissa saker är inte ok att uttrycka hursomhelst, hets mot folkgrupp etc.)

ANNONS
Götaplatsens Foto