Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var hittar man Timbuk2 Snoop?

Produkter
(logga in för att koppla)

Suedish

Avslutat medlemskap
Hej,

Har letat efter en snygg "everydayväska" för kamera, tillbehör och ipad och fastnat för en Timbuk2 Snoop Camera Messenger Bag, men mina sökningar hittar ingenstans att köpa den i Sverige, bara beställa från USA vilket iofs inte är något problem. Men ändå. Vet ni någonstans där man kan köpa denna i vårat avlånga land?

Tackar, fast jag tänkte mig en ny väska och inte på auktion. Jag har googlat 'my ass off' men inte hittat något, så sätter mitt hopp till er =)

Häromdagen såg jag att Naturkompaniet på Kungsgatan (den närmast Stureplan) hade ett ex Snoop-insatsen löst och den ska enligt texten på den "passa alla medium-väskor".

Hej
Jag köpte min i den lokala Naturkompaniet butiken
väska är helt okej efter ett års "slit och släng"

MvH
Bertil

Den varianten skulle väl också fungera, men har den vanliga 'classic' väskan verkligen remmar på undersidan för att hålla stativet? Ingen big deal kanske, men smidigt.

Camera-varianten har också velcro silencers som man kan sätta på karborrbanden om man vill att det ska bli tystare, samt en genomskinlig ficka för lite smått och gott. Blir nog den för mig tror jag, snarare än classicen även fast den säkert också är bra.

Så, ja, om någon vet var man hittar just Snoop Camera Bag väskan så säg gärna till.

Om inte du måste ha absolut billigaste pris kan jag rekomendera att beställa direkt från Timbak2.
Gjorde det själv och kunde då designa den vad gäller färg, material, tillbehör m.m.
efter 4 dagar fick jag ett mail att UPS hade tagit emot mitt paket kunde sedan spänt följa dess färd från SanFransisco till Malmö.

ANNONS
Götaplatsens Foto