Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var inte så jä**a prylkåta!!!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Du fick ju rätt pris

JalleS skrev:
Dustin säljer ju 10D hus för 10.000!!!

http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010051496

Då verkar ju verkligen ett pris på 10.000 för ett begagnat hus helt rätt!!!

--jalle

Jag har inte kikat på den tidigare, men nu står det ialla fall 10.995:- + moms

Men om nypriset på 10D faller till 10.000:- då är det ju en annan femma med begpriset.

Kollade pricerunner också, komplett har lägsta vad jag kan se just nu; 11.995:- inkl moms

Ha det gott
/Micke

Proboarder skrev:
1. Jag är hur jävla prylkåt jag vill ;)
2. Skaffa dator. och gilla läget, digitalt = som i datorvärlden = allt bara går ner.

:p

Håller med fullständigt!

Sverige mår inte bättre av att folk samlar pengar på hög. Ut och gör av med stålarna. Jag och min sambo har handlat sånt som vi inte har haft råd med sista tiden pga ett arv (ett bra arv. Kände inte dom avlidna :) ).

Det finns bara en sak man ska akta sig för: hus. Köp för hela världen inte nåt hus. Man hinner inte göra nåt annat än att slava på kåkeländet och när man är klar i ena änden är det bara att börja renovera i andra. På det sättet hinner man ju inte med nåt utom huset. Köp prylar istället :D

Re: Re: Du fick ju rätt pris

AlfaGTV skrev:
Jag har inte kikat på den tidigare, men nu står det ialla fall 10.995:- + moms

Men om nypriset på 10D faller till 10.000:- då är det ju en annan femma med begpriset.

Kollade pricerunner också, komplett har lägsta vad jag kan se just nu; 11.995:- inkl moms

Ha det gott
/Micke

Dustin hade utförsäljning av lagret förra helgen och då var priset 9 999:- inkl moms.
Jag var mycket sugen men lyckades motstå frestelsen...

mvh Mattias

ANNONS
Götaplatsens Foto