mounte
Aktiv medlem
Var nyss nere till lokala JME-data och hämtade ut en Fujitsu Siemens 19" Wide tft för 3295:-
Bra pris tyckte jag, okej upplösning (1440x900)
Osså sätter man sig ner och börjar testa lite smått.
Till att börja med så är belysningen INTE likformig, det är klart ljusare ute på vänster och höger kant... om man försöker ställa in skärmen för att få bort detta så uppträder samma fenomen i nedre kanten.
Jag kommer att lämna tillbaka skärmen imorgon eller på måndag(vet inte när dom har öppet)
Men nu till frågan, vad kan ni kräsna fotografer rekomendera i denna prisklass, jag kan gå upp några hundra maximalt 2000:- till...
Börjar tänka i banor kring 2x17" , men där blir problemet att jag enbart har EN DVI-utgång, den andra är vanlig VGA ...
Snälla hjälp mig, hänvisa gärna till bättre skärmar på onlinebutiker...
Tack på förhand
// smått upprörd Daniel
Bra pris tyckte jag, okej upplösning (1440x900)
Osså sätter man sig ner och börjar testa lite smått.
Till att börja med så är belysningen INTE likformig, det är klart ljusare ute på vänster och höger kant... om man försöker ställa in skärmen för att få bort detta så uppträder samma fenomen i nedre kanten.
Jag kommer att lämna tillbaka skärmen imorgon eller på måndag(vet inte när dom har öppet)
Men nu till frågan, vad kan ni kräsna fotografer rekomendera i denna prisklass, jag kan gå upp några hundra maximalt 2000:- till...
Börjar tänka i banor kring 2x17" , men där blir problemet att jag enbart har EN DVI-utgång, den andra är vanlig VGA ...
Snälla hjälp mig, hänvisa gärna till bättre skärmar på onlinebutiker...
Tack på förhand
// smått upprörd Daniel