Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Varför har Fotomässan min e-postadress??!?!

Produkter
(logga in för att koppla)
Gott folk. Jag mailade Jonas om denna tråden som svarade följande (han har inget konto) så jag kopierar in hans svar:

"Jag är ledsen om vårt nyhetsbrev skapat funderingar om oärlighet. Alla våraadresser kommer från de som registrerat sig hos Fotomässan i Stockholm, Oslo eller Göteborg. Eller de som tävlat i andra sammanhang där fotomässan varit inblandad tex på Hem & Villa mässan. Alla som får detta nyhetsbrev kan enkelt avregistrera sig under länken Unsubscribe/opt-out för att bli direkt borttagen. Vi har flertalet eposter som vi använder. Myemma som är leverantör av vår eposttjänst kräver en privatpersons adress och namn.
Därför har jag som projekledare satt upp min egen. Det finns en sak som faktikst är konstig och det är domänen fotomessen.se. Vi använder fotomessen.com Jag har ingen förklaring till varför det blivit .se annat än den mänskliga faktorn.

Fotomässan har aldrig köpt något register av någon och har enbart som avsikt erbjuda våra besökare en positiv upplevelse.

Photohome är involverad i Fotomässans stora Stockholmstävling och har ett inskicks system för detta.

Om du har några som helst funderingar kring detta finns jag tillgänglig för att besvara era frågor. Mejl: [email protected]

Jag önskar alla välkommna till Fotomässan den 26-28 november.

Jonas Lemberg

Förklarar väl en del, men visar samtidigt hur viktigt det är att man som arrangör är noga med det "tekniska" för att undvika frågetecken, med dagens enorma problem med spam och nätfiske så blir man lätt misstänksam.

Har mailat Jonas och frågat om det andra frågetecknet jag hade:

http://fotosidan.se/forum/showthread.php?t=127611

Hoppas på svar kring det också.

/B

ANNONS
Götaplatsens Foto