Ragnemalm
Aktiv medlem
Kul ordval!frazer skrev:
Eftersom man skickade med A-post så finns det inga siffror överhuvudtaget. Detta tycker jag är oansvarslöst!
Vad händer med ett brev om t.ex. adressen är fel eller svårtydbar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kul ordval!frazer skrev:
Eftersom man skickade med A-post så finns det inga siffror överhuvudtaget. Detta tycker jag är oansvarslöst!
Åter till avsändaren (return to sender ;-).Ragnemalm skrev:
Vad händer med ett brev om t.ex. adressen är fel eller svårtydbar?
schizo skrev:
Det må vara så att ni väljer att inte skicka rekommenderat, men det betyder inte att ni inte är ansvariga för att paketet når köparen.
Det är som att jag skulle beställa en taxi till stockholm men vakna upp i kalix.
zappafan skrev:
Pinsam läsning.
Måste jag erkänna.
Jag hoppas verkligen att denna tråden försvinner....
Ingenting tycker jag. Tvärtom är det intressant att reda ut vad som gäller, så man t.ex. undviker att be leverantörer skicka dyra saker i brev.Proboarder skrev:
jaha? exakt vad är pinsamt med en diskution ang. ett paket som försvunnit mellan Zebramedia och kund?
Ragnemalm skrev:
Ingenting tycker jag. Tvärtom är det intressant att reda ut vad som gäller, så man t.ex. undviker att be leverantörer skicka dyra saker i brev.
schizo skrev:
Det är som att jag skulle beställa en taxi till stockholm men vakna upp i kalix.
frazer skrev:
Då var det till sist löst. Som fler av er och även jag till sist trodde, så var det posten som gjort fel. Av någon anledning skickades paketet till en adress jag bott på för flera månader sedan. Efter att fått reda på att det kommit dit så åkte jag och hämtade det där och nu är det på plats.
Ska även nämna att Zebramedia skickade ett till paket efter att de reklamerat till Posten, vilket jag idag skickat tillbaks.
Jag kommer förmodligen att rekommendera Zebramedia i framtiden.
Tryggt.sagan skrev:
tryckt.
JalleS skrev:
Sedan så är jag nyfiken på hur det kan komma sig att posten levererade paketet till fel adress. Var det någon gammal tillfällig eftersändning som spökade trots att det stod rätt adress på paketet?
--jalle [/B]