Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vart köper ni er diafilm?

Produkter
(logga in för att koppla)

P.V

Medlem
Jag har köpt Fuji Provia 400X för ca 70.- rullen från tyska ebay. De hade även fotopåsar för 20.- styck. Jag köpte 10 rullar + 10 fotopåsar för ca 930.- inkl frakt.

Jag har även hittat ett ställe som säljer Provia 400X för ca 60.- rullen men de skickar inte till Sverige. Någon som känner till någon webbutik som säljer denna film billigt?

Pieter

Jag har köpt Fuji Provia 400X för ca 70.- rullen från tyska ebay. De hade även fotopåsar för 20.- styck. Jag köpte 10 rullar + 10 fotopåsar för ca 930.- inkl frakt.

Jag har även hittat ett ställe som säljer Provia 400X för ca 60.- rullen men de skickar inte till Sverige. Någon som känner till någon webbutik som säljer denna film billigt?

Pieter

Hej !
Hur mycket kommet tilli frakt för Fuji Provia 400 X /per rulle eller köper du flera åt gången?
Fotopåsar, =mer info tack .

Photax har diafilm och framförallt fantastiska priser på framkallning. Diaframkallning kostar 35 kr/film och 79 kr med ramning (CS). Framkallningen sker i Tyskland och tar ca en vecka.

//Leif

Det är samma fotopåsar som Photax har men jag lyckades hitta dem till ett bättre pris 20 Euro för 10 st. Så man får skicka till Tyskland för att få de framkallade. Jag betalade totalt 930.- för 10 rullar Provia 400X 10 fotopåsar (priset inklusive frakt)

ANNONS
Götaplatsens Foto