Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

VC Meter II i Sverige?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, jag beställde en VC 12/5.6, adapterring och en Bessa-L därifrån. Funkar utmärkt. Jag meilade honom först och kollade så att mina beräkningar stämde. Betalningen gjorde jag via PayPal.com. Frakten med vanligt flygpost rekommenderas av honom ($25). Då har man större chans att slippa tull och frakt.

Snabb service för att vara över Atlanten. Billigt också och beställer du nu så blir det väl ännu billigare.

Min beställning gick på 5200kr. LP Fotos pris: ja..bara objektivet kostar väl 8-9 papp om jag inte minns fel.
 
Tack för ditt svar. Det verkar stämma bra med vad jag har fått höra om CQ hittills, får nog beställa därifrån på måndag.
 
Jag har också handlat av Stephen på cameraquest.
Beställde ett 21mm till min Bessa och en del annat, betalade via PayPal och grejorna kom som beräknat.
Inga extra avgifter behövde jag betala heller, så det var en bra affär i dessa tider med låg dollarkurs.
 
ANNONS