Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Velbon CX 540

Produkter
(logga in för att koppla)

Galdr

Aktiv medlem
Köpte för ett år sedan ovan nämnda stativ. Det är inte speciellt bra, men det räcker åt mig.

Nu är problemet att jag på något mystiskt sätt lyckats förlägga min fästplatta. Den ligger helt säkert på Det Bra Stället där allt man behöver finns... Men jag hittar inte dit. :p

Är det någon här som vet om det går att köpa lösa fästplattor, eller blir det till att köpa ett nytt stativ helt enkelt?

Tacksam för svar
// Mathias

Tobiasl skrev:
www.warehouseexpress.com (min favoritnäthandlare här i England) har ett rätt stort urval av olika tillbehör till Velbon. Det kan vara ett bra ställe att börja titta på.

Jaha, där ser man... svårare än så var det alltså inte.

Tackar allra ödmjukast =)

Hur är de med leveranser till Sverige tro?
GBP £6,30 för en Quick Release Platform, det är ju överkomligt... men frakten går väl på en hundring minst, antar jag...?

Besvarar min egen fråga... Webhallen (www.webhallen.com) hade den fästplattan för 119:-, vilket är lite smidigare än att beställa från Storbritannien.

Tack för hjälpen iaf =)

ANNONS
Götaplatsens Foto