Annons

Vi Pentaxianer får hjälpa varandra..

Produkter
(logga in för att koppla)
K-5 + Da* 300mm f4 skulle sitta fint och skapa jämnvikt när jag fotar sport. Synd bara att skatteåterbäringen går till annat. ;)
 
K5 Göteborg

Pentax K5 för 4990 med kitobjektivet, MediaMarkt Bäckebol Göteborg.
Fanns lite annat smått och gott kraftigt prissänkt, dock ej Pentaxgrejer,
 
Någon som vill förmedla ett köp på den demo kameran på media markt i bäckebol ? Den är undanlagd till 17 idag Dom vill inte skicka och ingen på kundtjänst fick förmedla ett köp. Så vad göra om man inte har någon bekant där nere......
 
Hej, kära Pentaxianer

Jag är på väg att byta system och har lagt ut ett gäng fina gluggar på annons här på fs. Da21, FA 31 och FA 43 samt K-5 med batterigrepp och lite annat lull-lull.

Hör av er om det är något som lockar. Jag saknar dem redan, men behöver tyvärr gå ner i vikt på min utrustning pga dålig rygg.
 
- Nej, verkligen inte. Men i jämförelse med en X-pro 1 väger den faktiskt dubbelt så mycket. Ironiskt, iom att jag alltid trakaserat mina Nikonpolare för deras mammutgrejer. :)
Det verkar vara en kul kamera så lycka till! Lurar på att ta över något av dina övergivna grejer. ;)
 
Någon annan som har råd och tålamod att göra ett superklipp? Såg att folk beställde för fullt på Pentaxforums.com och fixade ett ex jag med, under begagnatpris från Amazon! http://www.amazon.co.uk/gp/product/...eative=6738&linkCode=ur2&smid=A3P5ROKL5A1OLE&
Tack för tipset. Har funderat på det objektivet ett tag och med det priset kunde jag inte låta bli. Det krävs dock lite tålamod som du skrev. Lite märkligt dock att priset blev c:a 610 GBP exl frakt när det på sidan stod 584 GBP. Hur som helst är det ett riktigt bra pris :)
 
Tack för tipset. Har funderat på det objektivet ett tag och med det priset kunde jag inte låta bli. Det krävs dock lite tålamod som du skrev. Lite märkligt dock att priset blev c:a 610 GBP exl frakt när det på sidan stod 584 GBP. Hur som helst är det ett riktigt bra pris :)
Samma sak här, men jag brydde mig inte riktigt för det priset. ;)
 
ANNONS