Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilka typ av "billigare" studioblixtar tycker ni?

Produkter
(logga in för att koppla)

kpjojje

Ny medlem
Hallå där!
Ny här på forumet och har haft ett fotointresse sedan år tillbaka. Jag har alltid sett mig själv som en glad amatör i just ämnet och fotar mycket i befintligt ljus utomhus eller så inne.. whatever.
Iaf! jag har ett rum till över i min lägenhet då jag gått i tankarna att kanske bygga en liten simplare studio där man kan göra lite lättare enklare jobb som inte kräver mycket utrymme och en gigantisk rökmaskin hehe :D
Jag har googlat runt lite på efter billigare lösningar då jag inte tänkt köpa grejor för bra bit över 10 lakan, som sagt. är bara ett intresse och inte min livs karriär :p
Har hittat allt från Godox grejor, Mirco Pro, Metz, Dörr till Quantuum, säkert fler som jag skummat igenom, men allt detta googlade har bara gjort mig mer förvirrad så vände mig till er här som kanske har något av grejorna och sitter på en del erfarenhet som inte jag har.
Säljare vill ju sälja och därför är deras kitt bäst o.s.v.

Men jag tänkte fråga er här. Hagla gärna ner era grejor som ni använder, pris på det, erfarenhet och vad ni så kart tycker om grejorna och dess tillbehör :) skulle uppskattas stort!
 

Bilagor

  • fundersam_18110750_39174003.jpg
    fundersam_18110750_39174003.jpg
    11.5 KB · Visningar: 43
ANNONS