Annons

Vilken är den bästa analoga foto tidningen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Practical Photography (UK import) är min favorit helt klart... den blandar både film och digital... Men mest så är det helt enkelt mycket tips och ideer som funkar för både analogt och digitalt.

hailstorm skrev:
Practical Photography (UK import) är min favorit helt klart... den blandar både film och digital... Men mest så är det helt enkelt mycket tips och ideer som funkar för både analogt och digitalt.

Instämmer.
Detta är en bra tidning med inriktning på fotografering och inte testa nya kompaktkameror som FOTO (som jag fortfarande av någon anledning premurerar på.

Greven

hailstorm skrev:

Håller med. Absolut bästa fototidningen

1.Outdoor Photography, Engelsk.

2.Outdoor Photographer, Amerikansk.

1.= Mycket landskap, ofta vackra scottland med The Highlands och Lundefågel,, etc

2.= Mycket generell Wildlife-foto, Stora telen, och en del landskap. Jag gillar inte Amerikanarnas landskapsbild-tradition men Wildlife-delen är mycket bra och detta är min favvotidning, tveklöst!!

Dessa två är ganska så lika men ändå olika.
Båda har både inslag av digitalt och analogt, vilket jag gillar själv.

Mvh Niclas,

Jag brukar köpa lösnummer av Practical Photography och Outdoor Photography.. gillar dem båda. Underbar bilder och massa tips om How to. Mycket inspiration..

Glöm inte heller Camera Natura om du gillar nordisk naturfotografi och GEO, National Geographic mfl, om du gillar natur, kulturgeografi, historia och vetenskap etc,,/Niclas,

ANNONS
Götaplatsens Foto