Annons

Vilken bärbär? Så svårt!!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Tony johansson

Aktiv medlem
Jo, fin dator, fast den är förmodligen inte lika kraftfull som frågarens stationära som den skulle ersätta.
Sannolikt så. Vad jag reagerade på, är att din kostar dubbelt så mycket som min, men frågan jag ställde mig var, om man får dubbelt så bra dator ?
Nya xps 13 har ju liksom många andra små "värdelös" mikro-sd-läsare och saknar beräkningsgrafikkort.
Just det var anledningen till varför jag satsade på föregående års upplaga av XPS 13; Kortläsaren.

Men sedan har jag nyligen läst här på Fs, på frågan om det är någon skillnad att använda en adapter till Micro-SD kort jämfört med "fullstora" SD-kort och den slutsatsen jag kan dra utifrån de svaren som givits på frågan, har det på intet sätt utgjort något hinder.
 

martinot

Aktiv medlem
Jag har beställt en Dell XPS 15 av 2018, års modell, känns mycket lovande, kommer om 2v, de är alldeles nya. Ljusstark 100% AdobeRGB 4K med antireflex och touch, bra grafikkort för t ex video och snabb 6-kärnig processor med supersnabb M.2-disk o snabba minnen, SD-kortläsare etc och bara 2 kg. 10% idag 30 maj på Dell.se
Review: https://www.youtube.com/watch?v=mjdGSsH9qzc
Grattis till en grymt fin maskin! :)

Hör gärna av dig med erfarenhet av den när du hunnit att testköra den lite.
 
ANNONS