Treijner
Ny medlem
Har nyss köpt mig en bättre beganad Nikon d70 och nu vill jag köpa ett teleobjektiv med makro.
Därför undrar jag vilket av dessa ni rekomenderar, eller om ni vet något annat fint i den prisklassen.
Undrar även vad apo inebär som finns på ena sigma objektivet.
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010094681
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010084730
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010085012
Därför undrar jag vilket av dessa ni rekomenderar, eller om ni vet något annat fint i den prisklassen.
Undrar även vad apo inebär som finns på ena sigma objektivet.
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010094681
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010084730
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010085012



