Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vinterfotovecka i fjällen

Produkter
(logga in för att koppla)

minnak

Aktiv medlem
Jag har börjat att planera en semester i fjällen i februari. Det jag längtar efter är att åka skidor (dagsturer), fota vinterfjäll och vila i lugn och ro - jag är ingen partymänniska! Det känns lite dumt dock att ensam boka en stuga för 4 pers så jag undrar om någon annan/några andra vill hänga med? Jag har tänkt mig vecka 7 i Härjedalsfjällen - det är fullmåne d. 13. februari så jag tyckte att man ska passa på och fota den i fjällen. :) Helst en hel vecka men en långhelg skulle också vara bra.

Mvh

Minna

fel vecka

Hej jag gillar bilder och naturen i fjällen och skall upp påskveckan utgångspungt är vålådalen slutmål storulvån nya platser varje dag och en vildag om/när vädret eller orken inte vill, skall träffa en vandrare i storulvån för gemensam tur den såkallade jämtlandstriangeln. Boende är stf´s stugor.
Kanske man kan göra något gemensamt genom fotosidan, stf kör egna kurser som kostar en hel del men säkert lärorika.

MVH Joakim Rosberg

ANNONS
Götaplatsens Foto