Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Visa en bild som betyder något för DIG

Produkter
(logga in för att koppla)

mannbro

Aktiv medlem
Visa en bild som betyder mycket för DIG.

Det behöver inte vara en "bra" bild eller en bild som talar till andra, men en bild som av någon anledning är av betydelse för dig. Det kan vara vad som helst. Ett särskillt minne, en bild på en person eller upplevelse som betyder något eller vad som helst.

Berätta gärna varför bilden betyder något för dig.

Bilden jag visar är tagen i spökstaden Pripyat nära Chernobyl-kärnkraftverket och är för mig en stark påminnelse om vad de som bodde här gick igenom under och efter olyckan. Detta är nog den bild jag tagit som väcker starkast känslor inom mig själv.
 

Bilagor

kiwawa

Aktiv medlem
Stark bild om människans oförträfflighet.

Min bild är lite av det trevligare slaget.
Min pöjk börjar gå! Som förälder är det nog ett av dom större händelserna och en stor milstolpe i hans ännu unga år.
 

Bilagor

kreatören

Aktiv medlem
Den här bilden är en av mina mest betydelsefulla, i varje fall när det gäller familjeporträtt. Min fru och min dotter i början på 70-talet. Vi träffades sent på hösten 1969 och jag hade efter en besvärlig period i mitt liv bestämt att leva ensam ett tag och ge mig ut i världen. Men då stormade den här kvinnan in i mitt liv och något år senare föddes min dotter. Jag har en stor förstoring hängande i mitt (hemma)arbetsrum så jag ser den varje morgon/dag och blir alltid lite varm i kroppen, så den betyder mycket för mig.
...och snart har vi varit ihop i 40 år, bara det!
 

Bilagor

Nordan2

Aktiv medlem
Men va tuff tröja Janne! Vart får man tag i en sådan?
Jag fick mig en dotter för 5 veckor sen så det skulle vara kul om hon hade en liknade faktist.
//
Peter
 

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
kreatören skrev:
Den här bilden är en av mina mest betydelsefulla, i varje fall när det gäller familjeporträtt. Min fru och min dotter i början på 70-talet. Vi träffades sent på hösten 1969 och jag hade efter en besvärlig period i mitt liv bestämt att leva ensam ett tag och ge mig ut i världen. Men då stormade den här kvinnan in i mitt liv och något år senare föddes min dotter. Jag har en stor förstoring hängande i mitt (hemma)arbetsrum så jag ser den varje morgon/dag och blir alltid lite varm i kroppen, så den betyder mycket för mig.
...och snart har vi varit ihop i 40 år, bara det!
Respekt. Tack för att du delade Bernt. Tänk att nå så långt.
 
ANNONS