Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Yes!! Äntligen!

Produkter
(logga in för att koppla)

JimSlim

Avslutat medlemskap
För fem minuter sedan ringde det på dörren, en snubbe från UPS med ett paket i handen, och gissa vad det var i den?

Jo en HOLGA KAMERA!

F*n va roligt det är att få paket ibland.
Nu ska det tejpas!
HEHE!
Och fotas så klart

;-)

Heh, sjysst namnidé faktiskt. Holga, Lomo och...? Actionsampler? Nej, inte lika klockrent...

JimSlim skrev:
För fem minuter sedan ringde det på dörren, en snubbe från UPS med ett paket i handen, och gissa vad det var i den?

Jo en HOLGA KAMERA!

F*n va roligt det är att få paket ibland.
Nu ska det tejpas!
HEHE!
Och fotas så klart

;-)

Jag ska precis framkalla min första Holga-rulle! Håller på att kyla ner framkallaren, 8 grader kvar till perfekt temperatur!

Jag e steget före, lämnade in första rullen från min Hasselblad idag :) 11 bilder barnkalas, 1 bild Kungsportsplatsen.

Det blir inget mer slöseri med dyr film på Holgan på ett tag. Det är faktiskt ganska skönt att kunna styra enkla grejer som bländare och slutare. Fast lite fegt e det ju :)

ANNONS
Götaplatsens Foto