Annons

Ytterligare en medlemsnivå

Produkter
(logga in för att koppla)

plåtson

Avslutat medlemskap
Tycker att det är ett alldeles för stort gap mellan brons och silvermedlemskap i pris och i antal bilder. Ytterligare en nivå mellan nuvarande Brons och Silver borde skapas. Rimlig nivå kan vara 500- 600 bilder samt ett pris på ca 225 - 250 sek. Namnförslag: Megabrons, XL-brons eller något ditåt.

Ska det vara på det viset så vill jag ha en platinanivå också :D

I en dylik ska ingå rättigheter att kunna ringa exempelvis Magnus eller David när som helst på dygnet för att rapportera forumtrådar, passera kön till Galleri FS eller boka bord på favoritrestaurangen!

Fast egentligen tycker jag nog inte det är något större fel med de nivåer som redan finns ...

Jag håller med. Dock tycker jag inte att det är dyrt. Känns mest orimligt med prisskillnaden. Förutom bildantal som skiljer är det blogg. Men långt ifrån alla vill ju blogga liksom. Blogg kunde funnits som tillval oavsett vilken medlemsnivå man köper, till en egen kostnad.

Ska det vara på det viset så vill jag ha en platinanivå också :D

I en dylik ska ingå rättigheter att kunna ringa exempelvis Magnus eller David när som helst på dygnet för att rapportera forumtrådar, passera kön till Galleri FS eller boka bord på favoritrestaurangen!

Fast egentligen tycker jag nog inte det är något större fel med de nivåer som redan finns ...

Hehehe, dygnetruntrapportering av forumtrådar och det personligen till David och Magnus, kunde väl tro det!

Hälsningar från PI:e Bert Juhlin

Jag håller med. Dock tycker jag inte att det är dyrt. Känns mest orimligt med prisskillnaden. Förutom bildantal som skiljer är det blogg. Men långt ifrån alla vill ju blogga liksom. Blogg kunde funnits som tillval oavsett vilken medlemsnivå man köper, till en egen kostnad.

Precis, orimligt prisgap mellan Brons och Silvermedlemskap. Vore bättre att man själv finge designa innehållet i medlemskapet utifrån den meny av tjänster som nu finns.

ANNONS
Götaplatsens Foto