Annons
OBS: denna grupp är markerad som inaktiv. Gruppvärden kan aktivera den igen genom att redigera inställningarna.

Klotterplanket


Bli medlem i gruppen för att skriva
Föregående 1 ... 13 14 
leilju04
leilju04 för 16 år sedan sedan
Varför ?? och varför är det Peters fel ? För att han råkade ha huvudet vid ett dörrhandtag...
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
"Kampen" om bästa månads-bild blev lite hårdare idag då 3 bilder fick samma poäng. Dock utsågs Helena till att välja temat för maj månad som blev "GLÖMT".
//Peter
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
TEMA-träff på onsdag 5/5 12:30 i soldathemmet. Kaffe finns att avnjuta.
//Peter
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Igår träffades vi några stycken för att njuta av Jannes grillkunskaper och för att kolla lite bilder och snacka lite foto. Allt i sin enkelhet.
//Peter
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
FOTOMARATON ÄNDRAD TILL LÖRDAGEN 29/5.
All information är utskickat på mail.
//Peter
leilju04
leilju04 för 16 år sedan sedan
Har tänk på det sakrala jag har några förslag faktiskt.....För övrigt har jag stora problem med temat som jag själv valde ut, men det är ju ett tag kvar.
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Ett litet foto-tips som känns fint under läppen är det "Sakrala rummet". Känn på det............
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Leif Ljungqvist blev vinnare av Mars månads tema, och valde temat för April som blev "På höjden"
//Peter
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Tackar! Sitter och känner på upplägget av "Fotomaran". Jag kommer att ta upp det på onsdag, och precis som du säger så kommer det ut på mail till alla.
//Peter
leilju04
leilju04 för 16 år sedan sedan
Låter kul med en marathon, kan hjälpa till med fikat. Maila ut det också så inte bara vi läser det..
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Jag kommer att vara i soldathemmet från 12:00 den 7/4.
Fika med dopp serveras.
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Har varit i kontakt med en från Grästorps fotoklubb med förfrågan om vi skulle lägga upp en "Fotomaraton" tillsammans, vilket föll i god jord.
Känn på den och fundera så tar vi det på onsdag 7/4.
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Nu har vi fått OK på att nyttja soldathemmet, så därför flyttar vi träffen den 7/4 dit.
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
För dom som är ivriga att lägga upp Temabild för Mars månad, avakta tills efter onsdagen den 7/4, annars försvinner ju överraskningsmomentet.
leilju04
leilju04 för 16 år sedan sedan
Kunde inte hålla mig hittade en Epson V350 Photoscanner på ON/OFF. Visserligen en flatbäddare men automatisk filmmatning mm.
Fungerar skitbra men tar lite stor plats...
leilju04
leilju04 för 16 år sedan sedan
Du kan ju prova o kasta ut mig oxo så kan du se om det fungerar...
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Provade att radera ditt första inlägg Ljunkan, vilket fungerade. Jag håller på att testa lite.
leilju04
leilju04 för 16 år sedan sedan
Jaha ja nu var det igång gäller det bara att få folk att fylla på.// Ljunkan
Föregående 1 ... 13 14 
ANNONS
Götaplatsens Foto