Annons
OBS: denna grupp är markerad som inaktiv. Gruppvärden kan aktivera den igen genom att redigera inställningarna.

Klotterplanket


Bli medlem i gruppen för att skriva
Föregående 1 ... 12 13 14 Nästa 
leilju04
leilju04 för 15 år sedan sedan
Mja förstoringsapparaten får nog vänta ett tag men film har jag framkallat....
Fibban
Fibban för 15 år sedan sedan
Ja, här har det plockats bland film, filter och dosor. Agiteringstider har kollats för stor och liten tank. Jag undrar också hur det här ska sluta.......
//Peter
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Hejsan!
Ibland så är det bara så att vissa bilder berör mer än andra.....

Tre adresser som jag känner lite extra för.

http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=261620
http://www.fotosidan.se/cldoc/38341.htm
http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=2069

Ha det!
//Peter
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Vi träffas i soldathemmet på måndag 28/6 10:30 för att se på bilderna från fotomaran.
Fika ordnas.
//Peter
leilju04
leilju04 för 16 år sedan sedan
Hej.
Jag ska åka till Öland på onsdag nästa vecka men måndag tisdag kan jag komma ....
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Då sitter jag med bilderna från "Fotomaran", samt kommentarer till "vinnarna" i varje tema.
Det känns som om det roligaste vore att samlas i soldathemmet för att se på resultatet samt fika/grilla.
Nästa vecka (v26) eller?
//Peter
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Bilderna från fotomaran ska vara klara med kommentarer på onsdag 23/6.
//Peter
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Då har man varit i Älvdalen med fiskespö och systemkamera och det är bara att konstatera att kameran låg overksam i sin väska. De troliga anledningarna till detta är att tid finns inte till när man står med spöt i älvfåran, man vill inte ramla med kameran när man vadar då botten är fylld med hala stenar.
Lösningen är enkel: Använd den lilla kameran som du kan ha i fickan.
Med detta vill jag säga att det är bättre med en kamera i fickan än en i fotoväskan.
//Peter
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Hmm...jag har för mig att jag tillförde lite 042 i låset utan att nå önskat resultat, så jag förstår din frustration Janne.
//Peter
leilju04
leilju04 för 16 år sedan sedan
Låset skall vara fixat hoppas jag. Janne kollar med sin nyckel. Enligt Fabbe så behövde låset nog mest smörjas. Nya element på g med närvarostyrning... fint ska det va......
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Jag har fått bilderna från fotomaraton, dock har jag inte sett resultatet, eftersom jag inte är hemma. Den som väntar, får vänta ytterliggare.
//Peter
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Den tappra skaran samlades för att betrakta bilderna från temat för maj månad "Glömt". Torbjörn tog hem segern och valde därmed ut temat för juni som blev "TYNGD". Vidare så byter vi ut delar av möblemanget i våran lokal, samt förberder det "sakrala rummet". Vidare så må jag säga att "Grillmästarmästarn" även är en fena på lastväxlare.
Lev fint!
//Peter
leilju04
leilju04 för 16 år sedan sedan
Håller med Janne, tiden var lite för lång, var igentligen klar långt innan tiden var ute, men hann ju göra lite andra ärenden också. Men jag gillar idén, vi kan ju förkorta tiden eller ha fler "uppdrag"...
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Jag tyckte det var lyckat också. Jag ska lämna in bilderna i morgon och sedan skall dom bedömmas av den som gav oss "temana". Bästa bild i varje tema, sedan får vi se hur bästa tema-serien ser ut.
Glöm inte temat "Glömt" på onsdag.
//Peter
leilju04
leilju04 för 16 år sedan sedan
Det är alltid bra väder problemet är kläderna. (gammalt ordspråk).
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Fotomaran i morgon oavsett vilket väder det än blir!
leilju04
leilju04 för 16 år sedan sedan
Jag var inne och kommenterade bilden "cancer igen" på tips från Fibban såg att Janne redan varit där. Snacka om en bild som berör mig, kanske skulle spridas även till övriga..
leilju04
leilju04 för 16 år sedan sedan
Jaha ja. Börjar man clona i bilder som Fibban medverka i så lär man kanske inte få nåt handtag av honom i fortsättningen så handtaget får vara kvar.
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
SLÅR ETT SLAG FÖR:
Fotomaran 29/5.
Tema-träff 2/6.
Det sakrala rummet.
Brännebrona Veteranträff 12/6.
Fibban
Fibban för 16 år sedan sedan
Skulle vara kul att se fler medlemmars bilder på denna sida, ty de äro troligtvis ägare av någon form av kamera kan jag tänka.
//Peter
Föregående 1 ... 12 13 14 Nästa 
ANNONS
Götaplatsens Foto