Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett
Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
//Peter
Ibland så är det bara så att vissa bilder berör mer än andra.....
Tre adresser som jag känner lite extra för.
http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=261620
http://www.fotosidan.se/cldoc/38341.htm
http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=2069
Ha det!
//Peter
Fika ordnas.
//Peter
Jag ska åka till Öland på onsdag nästa vecka men måndag tisdag kan jag komma ....
Det känns som om det roligaste vore att samlas i soldathemmet för att se på resultatet samt fika/grilla.
Nästa vecka (v26) eller?
//Peter
//Peter
Lösningen är enkel: Använd den lilla kameran som du kan ha i fickan.
Med detta vill jag säga att det är bättre med en kamera i fickan än en i fotoväskan.
//Peter
//Peter
//Peter
Lev fint!
//Peter
Glöm inte temat "Glömt" på onsdag.
//Peter
Fotomaran 29/5.
Tema-träff 2/6.
Det sakrala rummet.
Brännebrona Veteranträff 12/6.
//Peter