Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett
Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
Jag har ju varit lite off ett par veckor, men tänkte åka till klubben en stund i dag. Någon som vet vad som är på G i dag?
/// Jessica
Testa www.pixlr.com
webbbaserad fotoredigerare
// Jan-Å
Någon ide på tema för bilduppladdning
//Leif
//Christer
Ha det så kul tror att det blir intressant
//Leif
//Christer
/// Jessica
/// Jessica
Leif, det jag ville komma till var att en SUV av dagens kaliber är nog inte värre än andra (nyare) bilar av mindre storlek.
När jag ändå är i gång så skulle jag gärna se en uppryckning i gruppen!!!!! Vi är såpass många aktiva här, så det BORDE vara mycket mer aktivitet av alla de slag, tycker jag!!!!!!
/// Jessica
/Leif
//Leif
Har ett par årgångar av Digital Foto, kan det vara något för klubblokalen, annars pappersåtervinningen.
Han borde ha en annan rådgivare ;)
//Leif
/// Jessica
Dröm om min förvåning när jag såg att några ur expeditionsverige bodde på samma gästgiveri som oss. Tror det var några ur Mattias Klums familj, grabben var i alla fall som en kopia av Mattias.
Till saken jag blev rätt besviken när jag så att dom färdades i en stor SUV, dvs inte en särskilt miljövänlig bil. Hans ord biter inte riktigt på mig numer - tyvärr.
//Leif
Så ni som inte var där, ni missade verkligen något!!
/// Jessica
//Christer