Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.
Ja, idag ska jag också försöka ta mig till klubben. Det var ju så länge sedan jag hade det stora nöjet att träffa er - särskilt Christer!! Men jag ska cykla ut till Bläshammar först - så kanske blir jag lite sen...
Åhhh... Leif, jag tänkte precis tanken om en "Photowalk"..Det hade varit skitkul!!!!!!
Jag är dock inte tillräckligt organiserad för att hålla i det känner jag, men är absolut med på idén och kan finnas med som en hjälpande hand om det behövs...
/// Jessica
Kör på Christer - så farligt är det väl inte.
Jag kommer också, har lovat att göra ren Folkes sensor.
Ska vi organisera en "Photowlk" i Varberg den 18/6.
Kolla in här http://worldwidephotowalk.com eller på Fotosidans förstasida.
//Leif
Yes! Äntligen har jag kommit ifatt med kommentarerna på vår sida. Nu har jag trampat många på tårna och kanske gjort några ledsna och arga. Jag bara säger - Ge tillbaka! Jag vill ha massor av konstruktiv kritik på mina bilder.
Jag kommer till klubben ikväll. Jag gissar att det är sluklämmen på val av bilder till kalendern som gäller.
//Christer
Jag kommer också en stund, har lovar hjälpa Maria. Kanske jag kommer lite senare, beror på om jag får fatt i Christer... och han kan plocka upp mig...annars kommer jag så fort jag kan.. ;0)
/// Jessica
Oj vad jag ligger efter med kommentarer av era bilder i den här gruppen. Får se när jag hinner ikapp.
Jag tänker komma till klubben i kväll. Gissar att det blir fortsättning på bedömning av kalenderbilder.
Andreas, jag tror att vi måste försöka ta tag i almanackan... Men om det är nån som var med som vill visa bilder så hinner vi säkert det också... Mina blev inget bra...
/// Jessica
Hej go´vänner!!!
Ta med er era kameror i morgon, så ses vi vid klubben! Är det ok väder så ger vi oss ut och fotar nånstans, vart vi tar vägen bestämmer vi i morgon!!!! =0)
Hoppas att så många som möjligt kommer!!!
/// Jessica
Jag håller också med, lite fotografering utomhus tillsammans låter TOPPEN!!!! =0)
Fästningen är väl ok antar jag...
Det skall ju bli kanonväder och inte blåsa så mycket heller...
Leif. E, kommer du i kväll på styrelsemötet?
/// Jessica
Ja, det var väldans vad mycket gammal bråte som försvann från lokalen!! =0) Henke såg ut som ett frågetecken när jag kom hem med en gammal förstoringsapparat!!!!
Hörni, det är fortafarande väldigt lite aktivitet här... Lite vårbilder måste ni väl ändå ha tagit... ;0)
Förresten, utflykt till Hallands väderö, lördagen den 13/6, ingen buss utan vi försöker dela upp oss i bilar. Mer info finns på klubben!
/// Jessica
Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett Plus-medlemskap.
Klotterplanket
Bli medlem i gruppen för att skriva
//Christer
Jag är dock inte tillräckligt organiserad för att hålla i det känner jag, men är absolut med på idén och kan finnas med som en hjälpande hand om det behövs...
/// Jessica
Jag kommer också, har lovat att göra ren Folkes sensor.
Ska vi organisera en "Photowlk" i Varberg den 18/6.
Kolla in här http://worldwidephotowalk.com eller på Fotosidans förstasida.
//Leif
Jag kommer till klubben ikväll. Jag gissar att det är sluklämmen på val av bilder till kalendern som gäller.
//Christer
/// Jessica
Jag tänker komma till klubben i kväll. Gissar att det blir fortsättning på bedömning av kalenderbilder.
Uppryckning!!!!! Vill se mer bilder i poolen!!!!!!!!!!
/// Jessica
Undrar bara om några kommer ner till klubben ikväll? Själv hade jag tänkt dyka upp.
Madelene
/// Jessica
/Andreas
/Douglas
Ta med er era kameror i morgon, så ses vi vid klubben! Är det ok väder så ger vi oss ut och fotar nånstans, vart vi tar vägen bestämmer vi i morgon!!!! =0)
Hoppas att så många som möjligt kommer!!!
/// Jessica
/Douglas
Fästningen är väl ok antar jag...
Det skall ju bli kanonväder och inte blåsa så mycket heller...
Leif. E, kommer du i kväll på styrelsemötet?
/// Jessica
/Douglas
Fästningen skulle kunna vara ett förslag...
Fler förslag...
//Leif
Men, jag kollar en del på Tradera just nu, letar lite efter en analog systemare...
Tisdag igen, vilka kommer till klubben ikväll?
/// Jessica
Hörni, det är fortafarande väldigt lite aktivitet här... Lite vårbilder måste ni väl ändå ha tagit... ;0)
Förresten, utflykt till Hallands väderö, lördagen den 13/6, ingen buss utan vi försöker dela upp oss i bilar. Mer info finns på klubben!
/// Jessica