Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad heter det?

Produkter
(logga in för att koppla)

Cecely

Medlem
Jag måste vara rätt usel på att googla för jag kan inte få fram några resultat när jag söker. Jag är ute efter "kuvert" som jag kan lägga mina framkallningar i när de ska levereras till kund. Ni vet sådana svarta, i kartong där fotografens namn finns tryckt, oftast i guld. Vad heter detta och vart beställer man?

Snälla kan någon hjälpa mig?
 
Jag måste vara rätt usel på att googla för jag kan inte få fram några resultat när jag söker. Jag är ute efter "kuvert" som jag kan lägga mina framkallningar i när de ska levereras till kund. Ni vet sådana svarta, i kartong där fotografens namn finns tryckt, oftast i guld. Vad heter detta och vart beställer man?

Snälla kan någon hjälpa mig?

Hej. Vad menar du med "framkallningar"? Menar du pappersbilder så kanske du åxå menar nån slags passepartout som du monterar bilden i & som även kan stängas med en slags framsida. Kolla i så fall med välsorterad bok/pappershandel om du kan betsälla med tryck. Alt. gå in till en ateljéfotograf & kolla om de kan beställa åt dig. Blir nog en större mängd ifall du ska komma ner i lägre pris/st. /// Daniel
 
Ja precis papperskopior. Man måste ju kunna beställa hem ett gäng precis som med visitkort? Det är som assepartout som man kan vika.
 
ANNONS