Davids Fototankar
Tanken är väl att dokumentera mina små foto utflykter och tankar om fotograferingen.
Nu händer det grejjor :)
Hej alla.
Har nu lagt ut all min Canon-utrustning för övergång till OM SYSTEM OM-1 II med deras 100-300 och 30 mm optik.
Får se om jag lyckas hitta
Här kommer en skitbild från den 22a
Publicerad 2026-06-25 20:03 | Läst 93 ggr
0 Kommentera


