Davids Fototankar

Tanken är väl att dokumentera mina små foto utflykter och tankar om fotograferingen.

Nu händer det grejjor :)

Hej alla.

Har nu lagt ut all min Canon-utrustning för övergång till OM SYSTEM OM-1 II med deras 100-300 och 30 mm optik.

Får se om jag lyckas hitta

Här kommer en skitbild från den 22a

Publicerad 2026-06-25 20:03 | Läst 93 ggr 0 Kommentera