Fotografering hellre än bra
Getinghonung 7/Ledig onsdag
Idag är min lediga onsdag. Det är lyx att vara ledig en dag mitt i veckan. I natt har det regnat och idag skiner solen. Perfekt för en tidig morgon med kameran.
Har dock lite ångest över att det snart är slut för blommornas tid, men än hänger blommorna med.
Publicerad 2014-08-27 15:09 |
Läst 1932 ggr




Tack. Blomsterbilder är bra. Men höstdimman och frosten som kommer är också helt ok motiv.
Ulla
Tack. Lycka till med studierna.
/Ulla
Se vilken värld vi människor har vid våra fötter. =)
//J
Ja, den lilla världen är fin, gäller bara att stanna upp och se den.
/Ulla