Fotografering hellre än bra
Getinghonung 86/Ni vet den där känslan man kan få när man vaknar
Ni vet den där känslan man kan få när man vaknar och klockan inte har ringt och man inser att klockan är den tiden när man ska åka till jobbet. Och efter att man gjort en supersnabb dusch, där man knappt hann bli blöt, klär sig i det som ligger närmast, för att sedan rusa till brevlådan för att hämta tidningen och den inte finns där.
Ni vet den känslan?
Den där irriterande känslan över att varför ska tidningsbudet ha glömt tidningen just idag?
Publicerad 2015-05-14 07:49 |
Läst 720 ggr



Jag är inte helt digitaliserad än. Gillar att prassla i papperstidningen.
Ulla
Det blev en bra dag, trots att tidningen uteblev.
Ulla
Det blev en härlig dag.
Ulla
inte så konstigt;)
Gå upp tidigt på helgen för att gå till jobbet har ju hänt, har till och med åkt dit!
Kenneth
Jag har som tur är aldrig kommit så långt som till jobbet, än😊
Ulla