Fotografering hellre än bra

Getinghonung 88/ Norra Europas största

Som Fredrik Lindström säger "Norra Europas största.........."

Jag har norra Europas största päronträd i min trädgård. Det är ett tvåvåningshus ni skymtar bakom trädet. Det blir alltid massvis med frukt. Gråpäron, de ruttnar  innan de hinner ramla ner. Hink efter hink bärs till komposten.

Publicerad 2015-05-16 20:01 | Läst 640 ggr
Ingemar Svensson 2015-05-16 20:31
Stort och vackert päronträd. God frukt är det och trevligt och vackert träslag att snida i.
Svar från ULLABERT 2015-05-17 13:29

Jag är inte händig så snida är inget för mig. Men trädet är bra som insynsskydd.
/Ulla
Flash Gordon 2015-05-16 20:52
Du får väl göra päroncider.
Svar från ULLABERT 2015-05-17 13:27

Bra ide.
/Ulla