Fotografering hellre än bra

Getinghonung 91/Livet leker

Jag är ingen hästmänniska, men när livet leker för en häst kan jag inte låta bli att fota.

Publicerad 2015-05-20 20:51 | Läst 1619 ggr
Ingemar Svensson 2015-05-20 21:23
Vem vet Ulla, kanske borde vi också släppa loss någon gång och göra precis samma sak:)